Wednesday, March 31, 2010

Robot Nasi Lemak ( modal hanya 100usd )

Salam semua, Disini saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang EA yang menyenangkan saya setelah beberapa lama saya dalam bidang FOREX ini dan saya ingin meminta tentang pandapat anda semua....
Setelah sekian lama saya mencari EA yang sesuai dengan kehendak saya,
saya telah menjumpai satu EA yang saya kehendakki iaitu EA NASI LEMAK. Kenapa EA nama NASI LEMAK? saya akan cerita akan datang....
Untuk melihat performance EA NASI LEMAK ini saya telah membuat satu akaun demo untuk anda lihat sendiri.... dan menilai sendiri....

Detail akaun...Broker = instaforex
login = 525883
investor pass = ppkd5ym
server = demo.
MODAL = 100USD

jika belum ada terminal MT4 untuk instaforex, sila download di link/gambar bawah ini










untuk bulan APRIL shj, status bulan april lihat disini
jangan lupa jadi follower blog ini untuk mengetahui perkembangan EA ini...

Untuk real akaun saya sedang run 3 akaun dengan modal yang sama dan skrg saya sudah releks sedikit untuk trading.
Saya harap anda memberikan komen kepada saya .....
terima kasih.

No comments: