Tuesday, August 17, 2010

Update august NASI LEMAK ( AFTER MODIFY )

Salam semua, setelah sekian lama saya tidak update perkembangan nasi lemak disebabkan kegagalan untuk fungsi EA nasi lemak pada bulan 5 dan 6 disebabkan oleh keadaan yg cukup merbahaya kepada semua robot,,,,,

Saya telah berjumpa dengan kawan2 saya tentang apa yg berlaku pada bulan tersebut dan ramai kawan2 saya yg memorek menggunakan EA masing2 dan resultnya memang menghampakan.... Saya ingatkan ker saya seorang jer yg kena tapi ramai.....


so untuk memperbaiki lagi robot saya saya telah membuat lagi ujikaji dan mengkaji dimana silap nasi lemak saya..... dan saya telah membuat perubahn sedikit setting pada nasi lemak saya, so far alhamdulillah tidak menghampakan saya setakat ini..

berbekalkan modal yg tinggal kepda saya daripada 6 akaun saya yg setiap satunya bernilai USD300 saya menjalankan semula robot saya dengan setting yg baru, dan sekarang saya sudah dapat kembalikan 5 akaun saya yg hilang sebelum ini.

Terus terang saya katakan, saya hanya bermodalkan 300usd untuk setiap akaun, jika nasi lemak saya bagi saya keuntungan lebih dari 300 makan saya akan keluarkan dan saya akan membuat akaun baru... dan jalan nasi lemak. Apa yg saya pastikan hanya 300 usd sahaja dalam akaun saya.

No comments:

Post a Comment